Happy Flow
Onze Happy Flow staat voor het gehele proces, van opdracht tot levering, welke wordt ondersteund door ons zelfontwikkelde automatiseringssysteem.
Hierin kijken onze vaste leveranciers live mee in de planning, waardoor ze just-in-time kunnen leveren. Tegelijkertijd worden opdrachtgevers, middels notificaties, op de hoogte van de voortgang van de door hun bestelde elementen. De ervaring leert dat dit voor alle partijen winst oplevert, dankzij:
- minder onnodige contactmomenten, waardoor we meer tijd overhouden en zelfs sneller kunnen produceren en dus ook leveren.
- meer transparantie en inzicht voor onze opdrachtgevers, waardoor zij hun projectplanningen beter kunnen naleven.
Kortom, het volledige proces is geënt op een positieve, oftewel Happy Flow voor klanten, leveranciers én onze eigen mensen.
Plezierig en eerlijk zakendoen
Ons team wil elke werkdag opstaan om met plezier en passie duurzame betonelementen te produceren en leveren, waarin we de verwachtingen van onze klanten willen overtreffen.
Dit lukt ons keer op keer dankzij een optimale werkstroom waarin samenwerking, open communicatie en klantvriendelijkheid altijd voorop staan. We gaan uitdagingen van onze klanten niet snel uit de weg.
Integendeel zelfs! Bij voorkeur benutten we al in een vroeg stadium onze verregaande vakkennis om met onze klanten mee te denken in technische betonoplossingen.
Dit doen we op de welbekende manier die je van ons Achterhoekers gewend bent. Op een prettige manier open en eerlijk zakendoen, daar staan we voor.
Ons digitale productpaspoort, met daarin alle interne controles en certificaten van het desbetreffende element, is hier een mooi voorbeeld van!